MIN ONSDAG

Hej på er! Lite väl mycket regn här idag. Lyckades dock pricka in ridning utav både Palle & Dodo i uppehåll men Linus struntade jag faktiskt i...Han är blöt och ridbanan är blöt så vi hoppar över dagens ridpass/aktivering. Vi får köra nästa gång i helgen istället😊
 
Palle reds ut tillsammans med Bessie. Han var pigg, hehe. Ovanligt😉 Men efter väääldigt många övergångar väntade han på mig och då kändes det riktigt bra.
 
Dodo var helt fantastisk från början till slut idag. Tror jag har lite bilder & filmer påväg till mig inom kort. Då ska jag visa er och berätta mer om dagens ridpass!
 
Vi ska snart äta middag här hemma nu och förutom det ska Palles öga droppas och vattnet ska bytas hos hästarna. Det ska även packas & fixas lite inför morgondagen samt fredagens vistelse i Skåne. Men annars har vi en lugn kväll här hemma, skönt.
 
"Kan vi åka snart?" Bessie är redo för att åka till hästarna.
 
Hämtade ut en huva som jag köpt till Palle idag med. Skyddar mot UV-strålar. Hoppas att den passar!

Kommentera här: