MIN TISDAG

Tror ni jag hann med Linus idag? Svar nej. Inte på grund utav tiden inte fanns utan för att annat helt plötsligt tar upp min tid. Som att det idag tog 3 timmar att få tag på Palles smärtstillande på grund utav flera omständigheter, till exempel att alla apotek hade slut på det i en radie av minst 3 mil😤 Gaaah!! 

Menmen, slutklagat! Efter den långa jakten på Palles medicin pussade jag på Linus & Eolus och sedan åkte jag till Dodo. Ska berätta mer om ridpasset samt visa film. Ni som vill se filmen redan nu kan gå in på min Youtube-kanal & kika. Han var jätteduktig, bjuder dock på en fail i videon😉
 
Kvällen har sedan spenderats tillsammans med familjen + gäster. Väldigt trevligt. Så i slutändan en bra dag även om den har inneburit vissa irritationsmoment (hehe), men så ska det vara ibland. Nu är klockan 22.00 och jag ska strax ta in Palle och ge honom sin sista dos för dagen innan jag åker till Zacke som slutar 22.30. 
 
Godnatt!
 

Kommentera här: