PLANEN FÖR DAGEN

 
Detta inlägget är tidsinställt, just nu befinner jag mig på jobbet. Jag har samma klass hela veckan, känner mig nästan som en riktig lärare😉
 
Planeringen som jag skrev för denna vecka i måndags har ju kastats omkull ganska ordentligt. Till exempel skulle ju Palle ha tävlat i helgen gånger två, vilket såklart inte blir av. Så det blir en liten omplanering utav helgen, men mer om det imorgon!
 
Var det gäller idag så har jag faktiskt en ridfri dag...Efter jobbet idag ska jag först handla till morgondagens fredagstacos. Ska bli så skönt/roligt med ytterligare en långhelg på ingång! Firas såklart med tacos, hehe😀 Blir sedan en liten vända hem och sedan ska jag in till klubben för att hjälpa dem att köra in hinder. Utöver det måste jag även gå hem med Palle från sommarhagen så det blir så smidigt som möjligt för mamma & morfar att fara iväg till Skara imorgon.
 
Hoppas ni mår bra allihopa. Vi hörs snart igen!

Kommentera här: