RIDIT FABBE IGEN

Hej fina ni, hoppas att ni mår bra. Under förmiddagen idag så växlade jag & Zandra kronor till dollar, lunchade samt handlade det sista till våran resa. Nu är vi redo! 
 
Under eftermiddagen har jag ridit Dodo, Fabbe samt longerat Linus lite lätt över titthinder. Det var länge sedan jag red Fabbe nu, vet inte om ni minns honom? Såhär ser han ut:
 
Har vi tur kanske det blir lite fräscht material på Dodo & Fabbe från idag inom kort. Jenna höll i kameran men det var riktigt ombytligt väder så vi får se om vi fastande på något. I sådana fall berättar jag mer om dagens ridpass när jag visar er det!
 
Nu ska jag springa och vända i duschen en sväng och sedan ska jag åka till Zacke. Planen för morgondagen är att åka till våran equiterapeut med Palle. En rutinkoll bara. Brukar checka av honom en gång per år, hon är sjukt duktig. Sedan ska Linus motioneras också och jag ska fortsätta att packa resväskan. 
 
Bye for now!

Kommentarer:


Mikaela:

Vilken fin bild på Fabbe :)

Svar: Visst är det :)
Ellen

skriven


Brieditis Eventing:

Vad fin han är :D

Svar: Ja :)!
Ellen

skriven


Rebecca Adnell:

Vilken sötis!

Svar: Verkligen!
Ellen

skriven


Kommentera här: