SÖNDAG KVÄLL

Gokväll! Nu lämnar vi midsommarhelgen bakom oss och imorgon går vi in i en ny vecka, galet vad fort tiden går! Jag har haft en rolig helg men jag är mer än glad över att vara hemma igen, älskar lugnet & mina hästar här hemma. Imorgon ska jag & Zandra åka till Forex bank i Jönköping och växla pengar, vi åker ju till USA på lördag. Så denna veckan blir det packning och fixa det sista innan vi ger oss iväg. Så kul!
 
I övrigt så är den kommande veckan väldigt oklar och det på grund utav Palles öga...Vilket suger rent ut sagt, så himla tråkigt och tids & energikrävande nått så in i. Går ju inte planera något!! Vi vet inte om vi kommer behöva ge oss iväg till Skara ytterligare en gång i veckan eller inte och det är allmänt bökigt. Finns egentligen mycket saker planerade men det hänger rätt löst just nu. 
 
Meen jaa, jag får ta bloggningen lite från dag till dag, jag kommer hålla er uppdaterade! Hoppas att ni har haft en lyckad midsommar, vi hörs imorgon fina ni. Godnatt!
 

Kommentera här: