UNDERBARA ELEVER & PALLES KLINIKBESÖK

Idag var det sista dagen med en klass som jag har haft i en vecka nu och vilket tack jag fick för denna vecka, så otroligt gulligt av dem❤️❤️❤️ 
 
Efter jobbet pratade jag med mamma, som i skrivande stund är påväg hem från Skara tillsammans med morfar & Palle. Inga förvånande nyheter, utan som jag trodde..En aktiv & kraftig inflammation i hornhinnan. Igen. Behandling sätts in idag. Köpte det påvägen hem från jobbet! Förmodligen & förhoppningsvis kommer han snart att kunna ridas precis som vanligt om det blir som tidigare behandlingar/förlopp. 
 
När jag ändå var i stan passade jag på att köpa lite nya flugskyddsgrejer till hästarna samt några påsar hästgodis. Fyra påsar krävs det för att fylla min godishink. Morötter hade ju varit nyttigare men det blir aldrig av. Så smidigt med dessa godisar, det ska alltid finnas till hands i mitt stall😀
 
Nu är klockan strax efter 15.00 och jag har precis kommit hem hit. Om ungefär två timmar kommer Zacke hit och då ska vi laga tacos. Det ska bli sååå gott verkligen & mysigt. Riktig fredagskänsla. Fram tills dess tänkte jag kolla till Linus & Eolus i sommarhagen, mocka Palles box och bara fixa lite i största allmänhet. 
 
Så härligt att helgen är här! Ska se till att berätta lite mer om vad som händer lör, sön, mån & tis, antingen ikväll eller imorgon!

Kommentarer:


Zandra:

Ååå vad gulligt!!

Svar: Jaa 😍😍
Ellen

skriven


Kommentera här: