VAD MIN HELG KOMMER ATT BJUDA PÅ

Lör: Klockan 10.00 ska jag vara hos Maria och rida Diva. Blir tredje gången för denna veckan. Kul! Palle ska idag tilllbaka till sommarhagen. Ifall han inte har ont longerar/rider jag honom lätt innan. Linus är tredje & sista hästen för dagen.
 
Senare eftermiddag åker jag till Zacke och spenderar resten utav lördagen där. Vi får se vad vi hittar på. Kanske går vi ut eller möjligtvis kanske Bio trots att vi ska gå på Bio på måndag. Men jag har flera presentkort och vi är lite sugna på att se den nya Pirates of the caribbean-filmen också.
 
Sön: Utflykt med släkten😀 Städjobba. Dolly ska ridas under kvällen. Palle?
 
Mån: Dolly ska ridas igen. Förhoppningsvis kan Palle ridas också. Linus ska tränas. Måndagskvällen bjuder sedan på Bio med Zacke, vi ska se Wonder Woman!
 
Tis: Eventuellt eventuellt tävling med Merry. Planerar upp denna dag när jag vet hur det blir med den saken!
 
När man har lite för roligt på snapchat😉

Kommentera här: