VECKA 24

Mån: Hoppträning för Jens med Palle. Nu var det ett tag sedan vi tränade sist och vi har tappat formen lite efter lite bristfällig träning på grund utav ögat så vi är verkligen i behov utav Jens ögon nu. Ska bli roligt!

Sist Palle & jag tränade för Jens.

Efter hoppträningen idag ska Linus tränas. Utöver detta står städning på schemat.

Tis: Jobbar 07.45-12.30. Linus + Palle ska aktiveras.

Ons: Jobb? Under eftermiddagen åker jag & Zacke till Jönköping. Jag tänkte gå in på Hööks samt Charlies och spendera lite pengar, hehe. Beroende på om jag får jobb och när jag vi kommer iväg får jag se om jag hinner rida Palle/Linus.

Tors: Linus + Palle ska aktiveras. Dolly?

Fre: Återbesök med Palle i Skara. När jag kommer hem ska Diva + Dodo ridas. Diva ska genrepa dressyr inför helgen och Dodo ska trimmas & hoppas.

Förra veckans ridpass på Dodo. Hmm, måste börja spåna lite på vad vi ska bygga upp denna gång.

Lör: Eventuellt/förhoppningsvis hopptävling med Merry i Aneby. I sådana fall startar vi LC+5 (95 cm). Linus & Palle?

Sön: Dressyrtävling med Diva i Holaveden. Vi startar LA:1. Vill SÅ SÅ gärna sätta det sista kvalet inför ungponnychampionatet. Linus & Palle?

Beroende på väder & diverse omständigheter så får jag se lite närmare inpå exakt vad jag hittar på med Palle & Linus. Som vanligt. Jag har inte skrivit med Dolly, jag får se om jag kan 

Kommentera här: