FULLT UPP!

Gokväll! Sitter just nu hemma hos Zacke, jag kom precis hit faktiskt. Eftersom att han är ute och springer så passar jag på att blogga lite från hans dator. En snabb lägesupdate får det bli!
 
Efter jobbet idag red jag Dodo & Diva. Dodos ägare brukar alltid filma lite (+ ta bilder, huuur lyxigt?!) och jag fick precis ett FB-meddelande med ett par klipp. Granskar dem nu. Det kändes himla bra och det såg jäkligt bra ut stundtals också, haha! Filmklipp är verkligen guld värt ibland. Tänkte berätta mer om Dodos ridpass samt lite kring hans upplägg i vår i ett annat inlägg.
 
Förutom inlägget med Dodo så planerar jag även (bland annat) att skriva ett inlägg om min & Palles vår/sommar + lite tankar om hans kapacitet och vad målet är.
 
Imorgon väntar jobb igen, precis som resten utav veckan. Förutom mina hästar står även Dolly på morgondagens schema. Skoj! Har i ren allmänhet ganska mycket just nu men helgen/slutet av veckan verkar bli ganska lugn. Då ska jag nog hinna skriva lite roliga inlägg! Kram.
 

Kommentera här: