HÖ + DAGEN

 
I helgen som var körde pappa hem hö! Vi har det senaste gett våra hästar hösilage men Palle tål inte det längre och mår allra bäst på hö så det är skönt att jag nu kan ge honom det igen😀
 
Jag är i skrivande stund precis inkommen från stallet. Longerade Linus några varv och sedan hängde jag på honom. Gick kalas! Däremot är pallen jag använde i småbitar. Den är gammal och jag var tvungen att avsluta när den sakta segnade ner på backen. Måste ha en ny fort annars kommer jag inte att kunna sitta upp, haha😉
 
Dagen har annars rullat på bra, nu ska jag duscha och sedan åka in till stan för att spendera kvällen med Zacke! Ett bra avslut på en bra måndag. Hoppas att ni har haft en bra dag också!

Kommentarer:


Ella:

Men shit vilken härlig blogg! Ska absolut bli en följare👍

Svar: Kuul :D
Ellen

skriven


Kommentera här: