MIN ONSDAG

Ytterligare en dag har passerat. Efter dagens jobb så har jag hunnit med att motionera tre hästar. Först ut var Palle som inte alls var rolig. Sprang på som en b-ponny med höga knän och krullad nacke. Inte alls den lugna härliga joggingtur jag hade tänkt mig😉 Imorgon blir det jobb på ridbanan för hans del, då kanske vi kan få något vettigt gjort!
 
Nummer två var Dolly. Hon har ju vilat hela vintern så hon är under igångsättning. Väldigt pigg, blir rädd för minsta rörelse och är lite allmänt på tå men hon höll sig på mattan och kändes riktigt fin stundtals.
 
Sist ut var Linus. Tömkörde honom och man får nog lov att säga att han var dagens stjärna! Riktigt duktig. Och som vanligt fick jag nästan putta in honom i boxen sedan. Han vill bara stå kvar i gången och bli pysslad med hela tiden. Det älskar han!
 
En bra dag! Nu ska jag ta det lugnt en liten stund men sedan ska jag gå & lägga mig. Så godnatt på er allihopa!
 

Kommentera här: