Checka igenom

Denna helg har verkligen swishat förbi samtidigt som den har känts ganska lång på ett sätt. Måste vara för att man har hunnit med en hel del! Jag har i skrivande stund precis kommit hem från Dolly. Vi var åter igen draghjälp åt min faster & treåriga Präja. 
 
Linus longerades idag igen. Imorgon har vi hjälp utav mamma, då händer det lite roligare grejer. Jag var även en sväng hos Johanna & Merry idag med, en kiropraktor gick igenom honom och det är ju alltid lika intressant att vara med på. 
 
På tal om det så borde även Palle checkas igenom. Tänker ringa till Marie imorgon och kolla om jag kan få en tid strax innan jag flyger till USA. Får se om jag kanske ber Anneli massera honom en omgång efter det också. Det vore ju toppen iallafall. Då skulle han kunna ta det lite lugnt precis när jag reser iväg och sedan kan ju mamma rida honom.
 
Nu ska jag börja kika över nästa vecka litegrann, delar med utav planeringen imorgon! 

Kommentera här: