EN DUKTIG & EN OLYDIG

Jag, Palle & Linus hade en jättemysig tur ute i skogen. Det är så roligt att vara ute med båda två och de sköter verkligen det galant. Palle var dock lite på krigsstigen den sista biten tillbaka till hagen idag. Han har nämligen väldigt bråttom dit och Linus var lite bajsig-nödig så han bromsade eller stannande flertalet gånger vilket ledde till att jag fick bromsa Palle. Han blev fullkomligt skogstokig. Ställer sig rätt upp och ska ner i dikena. Palle skulle aldrig slå mot skänkeln eller vara småtjurig men det finns tillfällen då han kan se rött, när han får vissa tillsägelser i vissa situationer, som denna. Jag fick hoppa av och korrigera honom från marken medans Linus storögt tittade på, haha. Men idag tog Palle till sig det och skötte sig faktiskt den sista biten. 
 
Nu blir det en lugn kväll här hemma. Imorgon vid 07.00 ungefär så börjar vi rulla mot Vaggeryd. Efter tävlingen får vi se om mamma & jag hinner med Linus men jag var uppe på honom igår igen. Satt av & upp flera gånger och det fanns inte ett uns utav stresspåslag i hans kropp. Kunde inte gått bättre så det är vi supernöjda med. Annars har Zacke och jag tänkt att åka en liten utflykt imorgon, tror det kan bli ett bra avslut på denna långhelg!
 
Linus & Palle gillar varandra💓

Kommentera här: