HEJ!

Lite dålig uppdatering här men det har verkligen varit fullt upp med hästar & jobb i detta härliga väder. Jag har inte jättemycket tid till att blogga så jag försöker att hela tiden att ligga steget före men nu har jag hamnat efter lite, hursomhelst, hästarna har iallafall skött sig toppen idag & igår. Linus var superduktig både idag & igår, och Palle (som vilade igår) var riktigt fin på dagens hoppträning för Jens! Jag ska alldeles strax knåpa ihop en text + visa film från idag😀
 
För bara en liten stund sedan var kusin Zandra här och vi bokade tågbiljetter ner till Köpenhamn som vi ska flyga ifrån till USA. Nu är ALLT bokat & klart. Inte långt kvar nu!!
 
Annars då? Idag fyller min pappa år så vi kommer att ha lite extra fredagsmys lite senare idag💓 Annars har vi inget särskilt planerat mer för denna dag. Utan det blir en lugn & härlig eftermiddag  samt kväll i värmen. 
 

Kommentera här: