MIN DAG I BILDER!

Jag & Z sov länge idag. Visserligen la vi oss ganska sent igår! Vi började nämligen att kolla på Fallet Kevin. En dokumentär i tre delar.
 
Mitt på dagen idag begav jag mig hemåt iallafall, köpte med mig en sallad att äta till lunch/frukost medans jag ändå var inne på Willys och hämtade ut ett paket!
 
Beställde en bett-tjep för ett tag sedan och jag blev så jäkla lack på att den inte har kommit (än) så jag beställde en till från Hööks istället för några dagar sedan. Det slank med en ny tävlingstopp också. Snabbt & smidigt. Det gillar jag!
 
Satte igång och tejpade betten på en gång. Gick nästan åt hälften utav rullen så det gör ju inget att jag snart får en till!
 
Tog hem Palle & Linus från betet idag och longerade dem båda här hemma. Upphöjda bommar & mycket övergångar. De skötte sig mycket bra och som vanligt bjöds det på mash i boxen.
 
Som vanligt envisades våra höns att gå in i stallet...Ibland blir jag galen på dom, haha!
 
Typiskt katter😉 Fina Sebbe & Simon💓
 
Tjusiga Linus😍 Tycker allt att han börjar se lite mer vuxen ut nu!
 
Och jag just nu! Nu är det nämligen dags att åka in till stan & Z igen. Vi ska strax fara till Jönköping för lite käk & Bio. Wiiieee! 

Kommentera här: