Min morgon & förmiddag

 Började min fredag med dressyrträning för Mia-Lisa på Merry. Det kändes riktigt bra. Nu har vi bra koll på momenten i LA. Idag fokuserade vi på bärighet & lösgjordhet för att höja nivån lite till. Nästa vecka tävlar vi igen. 
 
Linus fick promenera ner hem till oss. Börjar alltid med att han får stå själv i boxen som övning. Det gick galant. Sedan gjorde jag iordning honom och körde lite basic övningar på lina över bommar. Hade inte mamma till hands så det fick bli lite chill idag igen bara.
 
Nu ska jag duscha & göra mig iordning för städjobb inne i stan och direkt efter det så ska jag ut och äta med Z & ett gäng till! Håller just nu på att fundera ut vilka kläder jag ska ha...hmm.

Kommentarer:


Linnéa:

Perfekt start på dagen ju! 😍 Älskar att spendera morgonen i ett ridhus/ridbana!

Svar: Verkligen! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: