OM HÄSTARNA IDAG

Palle & Linus vilade idag men jag har tittat till dem gånger två. Palles öga är tyvärr bara marginellt bättre, avvaktar ett tag till så får vi se vad som händer...Jag försöker att tänka positivt men det tar energi ändå. 
 
Men nog om det. Efter jobbet idag tog jag det lugnt en stund hemma innan jag for till Diva och hon var som en dröm. Vi red på fältet igen och gud alltså, önskade att någon hade filmat eller tagit kort. Hon börjar bli riktigt vass! Ska försöka att fixa fräscht material på henne inom kort!
 
Sedan red jag Dolly och det var mindre drömmigt😉 Brukar rida henne på hackamore men testade idag ett nytt bett i jakt på ett som hon kanske skulle acceptera men icke. Vi får fortsätta med hackamoret helt enkelt, tror inte att jag äger något damen skulle gilla även om jag har en ganska omfattande samling.
 
ÄLSKAR verkligen dessa bilder som Jenna tog på mig & Palle i Aneby. 

Kommentera här: