ONSDAG

Ännu en dag med värme & sol!☀️ Trimmat igenom Palle och Dolly ordentligt idag. Gick mycket bra med båda. Imorgon är det Merry, Diva samt Linus som står på schemat. Trots att det är dagen innan tävling tror jag att jag låter Palle vila imon. Fick igenom det jag ville så bra idag och eftersom att han går två dagar i helgen är det också viktigt att han är utvilad.

Har även hunnit med att städjobba idag, vardagliga sysslor här hemma samt lite slappande i solen. Imorse var jag ju på massage också, alltid lika gött! Fanns några spänningar att lossa på😀 
 
Nu ska jag åka upp till hästarna och säga godnatt till dem. Ta av flugskydd och skölja Palles öga. Det gör jag regelbundet nu när det är så mycket pollen och damm. Sedan kommer Zacke hit och spenderar kvällen med mig! 
 
Sommar💖

Kommentera här: