TOPPENMÅNDAG

Idag red jag Dodo innan jobbet vilket gick SÅ bra. Hade en volt med fyra bommar som jag red runt. I hans bästa varv kunde vi lätt variera mellan 6 & 7 galoppsprång varannan gång. I det lite svårare nöjde vi oss med en jämn takt & galoppsprång mellan bommarna runt volten. Både jag & Jenna förvånas nästan varje gång nu hur han hela tiden presterar över förväntan gång på gång!
 
 
Efter jobbet idag så slängde jag in sadel, träns samt hund och åkte upp till sommarhagen. Gjorde i ordning Palle och gav mig iväg. Vi klättrade samt red intervaller i backe. Även mycket ryggningar. Styrketräning idag helt enkelt och han var jätteduktig. Pigg och sådär riktigt rolig. Skrattade rakt ut flera gånger, haha! Bästa Palle.

 
Och nu mina vänner, nu är det dags för käk! Är riktigt hungrig. Hörs! Kram.

Kommentera här: