BEGAGNAT❤

En sak som är så himla bra med internet är hur lätt det har blivit att handla begagnat. Saker får nytt liv, man sparar pengar och man kan bli av med saker på ett smidigt vis samtidigt som man får lite pengar för det. Jag har handlat en hel del via FB-grupper och det har blivit lyckade köp allihopa! 
 
Mitt senaste köp är detta ländtäcke från Mias RS:
 
Annat jag köpt begagnat:
Sprenger Novo Contact. Inte ens använt och många hundralappar billigare.
 
 Träns från PS of Sweden. Jag betalade 1000kr vill jag minnas för ett träns som knappt var använt, nypris är över 3000kr.
 
 Benskydd från Veredus. 
 
 Träns från Dyon.

Kommentarer:


Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Så härligt att fynda begagnat ju!

Svar: Yes! :)
Ellen

skriven


fidelihenningsson.blogg.se:

Man sparar ju en hel del pengar på att köpa begagnat! riktigt bra

Svar: Absolut :)
Ellen

skriven


Irmeli.N:

Bra att fynda !:) själv är jag med på jakt efter saker att köpa. Kollar hellre hästnet innan jag köper produkter helt nya :)

Svar: Ja verkligen! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: