BEHIND THE SCENES

Några "backstage"-bilder från senaste tävlingen. Ägare & groom Johanna putsar på sista detaljerna.

Det som är så skönt med att tävla andras hästar är att jag i stort sett bara behöver bry mig om mig själv. Jag hjälper gärna till med förberedelserna men det brukar inte behövas😊Skönt & smidigt. 
 
Jag tycker det är roligt med tävlingsfix men jag slipper gärna också, hehe. Jag vet inte hur många starter jag har gjort i livet men bara på Palle är det mer än 100 starter. Totalt sett är det nog flera hundra morgonar/förmiddagar man stått där och ryktat, lackat hovar, tvättat & knoppat. Eller alla kvällar där man rengjort utrustningen...
 
Tävlar jag flera hästar åker jag med hästen som ska starta först och så brukar jag åka hem med den som startar sist. Förutom att fixa i ordning mina saker så brukar det vara jag som räknar ut tider och så vidare, eftersom att jag är bäst på det. 

Kommentera här: