DÅ VAR DENNA VECKA TILL ÄNDA

Ja, jag har allt hunnit med lite utav varje denna vecka. Jobb såklart och så ridning utav Dodo som fick ta sitt första 120-språng, red även Pärlan för fjärde gången. Hon blir bara roligare & roligare. Dolly fick ett tuffare galopp-pass i veckan och det kändes riktigt bra. Förutom min Palle så är alla andra hästar i full gång!
 
Vi var ju som bekant även varit på klinik och besiktat Linus samt sålt honom. 10 dagar från det att jag la ut annonsen så är han nu i sitt nya hem. Det känns bra i magen och det var skönt att det gick så snabbt. Kommer dock sakna min lilla "Fillijokko" som jag brukade kalla honom, haha. Vi alla i familjen gillade verkligen Linus så det blir tomt utan honom. Vår tid tillsammans är slut men nu börjar nya tider både för honom & för mig. 
 
En häst mindre men livet fortsätter att rulla. Palle ska snart igång och då är det full gas som gäller. Back to business helt enkelt! Och övriga hästar som jag rider kommer jag att fortsätta att rida, dvs Dodo, Dolly, Diva, Pärlan, Merry och så lille Melker som jag hjälper till med. Det blir kanske lite mindre nu under vintern men annars är det full gas framåt som gäller!
 
Har en tävling kvar iår, i bästa fall blir det tre hästar som följer med dit. Men vi får se! Några veckor kvar tills dess.
 

Kommentera här: