DET JAG TYCKER ÄR SVÅRAST MED ATT BLOGGA...

...är att formulera sig! Inte idag har jag ätit sex mackor & duschat utan att formulera ridning. Beskriva känslan i ridningen och hur jag försöker att åtgärda den så att det blir så tydligt och konkret som möjligt. Jag vill inte att det jag skriver ska missuppfattas, sen om vi tycker olika - fine.
 
Jag försöker att visa er med hjälp utav bilder & filmer men jag kan inte visa allt och mycket måste förklaras i ord. Det kan vara ganska klurigt flera gånger, och dessutom måste jag välja vilken "nivå" jag ska välja att förklara på. Jag vill skriva det på ett sådant sätt som gör att även dem som inte är så "jätteinne" i hästsvängen förstår på ett ungefär.
 
Just när det kommer till detta så kan jag sitta och skriva om samma stycke flera gånger. Delvis beror det också på att jag tycker att det är väldigt viktigt med korrektheten med det jag skriver, jag vill inte vara en person som kanske "lär" vissa av hur ni INTE ska rida.
 

Kommentarer:


Malin Westergren:

Jag tycker du formulerar dig väldigt bra :D

Svar: Så skönt att höra, tack så mycket!!
Ellen

skriven


Ebba Carlström:

Känner igen, sedan vill jag alltid formulera mig så alla förstår, lite svårt eftersom man är en smålänning med ganska rejäl symptom på talskrift. Tycker alltid du formulerar dig jättebra, alltid en fröjd att kolla in när då det alltid är välskrivna inlägg... :)

Svar: Skönt att det inte bara är jag! Tack så mycket! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: