MÅNDAG KVÄLL

Halloj! Imorse gjorde jag stallet innan jag åkte till jobbet. Skönt att ha det gjort. Så när jag kom hem kunde jag äta & ta det lugnt en liten stund innan jag åkte till Markestad Ridhus för att hoppa Pärlan. Gick jättebra, kan nog visa något klipp så småningom om det blev något vettigt! Så håll utkik😊 

Sitter just nu och kollar på Dr Phil, det är mitt favoritprogram, haha. Känns ju lite B att säga det men så är det. 
 
Lite allmän update om hästarna: Palle har nu stått i sjukhage med gips i 2/3 veckor som han blev ordinerad. Imorgon ska vi byta omslag. Han verkar pigg & glad, det verkar inte som att han har ont längre. 
 
Dolly ska ridas imorgon och Dodo ska ridas på onsdag. Får se om jag kan få in Marias hästar någon dag med, inte säkert att vi får ihop det denna veckan. Det märks. Kommer ju som vanligt att uppdatera er om hästarna allt eftersom. 
 
Hörs! 
 

Kommentera här: