MIN TISDAG

Hej fina ni! Här kommer ett tvättäkta vardagsinlägg om denna tisdag😀

Idag har det gått fort! Släppte ut hästarna imorse innan jag for till jobbet. Hade en lugn, skön & rolig jobbdag. Är på samma ställe imorgon. Jobbade till 14.10 idag men imorgon jobbar jag längre. Så imorgon kommer jag tyvärr inte att hinna rida efter jobbet. Jag hann innan mörkret idag men det var en kamp mot klockan, 15 minuter efter att jag kom hem från ridturen var det mörkt. Palle funkar inte att rida i mörkret nämligen. Blev en skrittrunda på långa tyglar idag, och imorgon blir det vila alltså, ska försöka att få till ett lite mer ordentligt ridpass på torsdag. Beror på vädret...Oavsett så passar det bra med två lugna dagar efter gårdagens ridpass. 

 
Efter ridturen fixade jag iordning stallet. Sen blev det en snabb mellanlandning inne med fryspizza till middag. Glammigt😉 Men gott, haha! Direkt efter det åkte jag in till stan igen för lite städjobb. 
 
 
Och nu sitter jag här framför datorn, med lite extra gott. Ska glo på Netflix resten utav kvällen. Ska ta in hästarna och gå ut med hundarna lite senare bara. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, hörs imorgon!
 

Kommentera här: