PRECIS KOMMIT HEM

Gokväll! Jag har precis kommit hem efter att ha hoppat Pärlan. Ska berätta mer om det så småningom! Roligare att berätta medans man kan visa något filmklipp eller en print/bild åtminstone. Jag är jättenöjd iallafall och inget gör en ju på bättre humör än ett bra ridpass. 
 
Förutom ridning utav Pärlan så blev det bara Palle idag också. Jag skulle ju egentligen åkt till Maria, men vi fick ställa in igen? Liknar ju ett skämt nu, haha. Vi har fått ställa in de tre senaste gångerna på grund utav att hennes bana har varit för dålig, men tills idag var den ändå EXTRA preppad så vi trodde verkligen att det skulle gå trots lite tveksamt väder.
 
Menmen, imorgon står Dodo + Palle på schemat. Palle ska joggas i ridhus, rulla på i trav & galopp. Dodo ska få hoppa! Ska försöka att bygga upp en så lång serie det bara går på hans ridbana, tanken är fler hinder & lägre höjd. Då kanske vi dessutom kör på några extra repetitioner beroende på hur det känns.
 
Har mycket inlägg på G just nu! Dels så ska jag ju berätta mer om dagens hoppning med Pärlan, men så har jag ytterligare sex tidsinställda inlägg som kommer att dyka upp i de närmsta dagarna framåt. Jag är inne i ett bra flow just nu. 
 
Pärlan första gången jag red henne. Idag var det 5:te gången jag red henne.

Kommentera här: