BESÖKSREKORD!!!

God morgon! Vill börja med att säga att i söndags var det faktiskt besöksrekord här på bloggen! Hela 193 personer klickade sig in på bloggen den dagen, så roligt. Tack för att ni läser!😀💖
 
Idag är det tisdag och först står det jobb på schemat! När jag kommer hem ska jag sedan byta om för att bege mig till Maria för att rida. Kul! 
 
Gårdagens ridpass på Dolly gick toppen. Hon är lite mer "stingslig" nu under hösten men jobbade på riktigt bra. Det blev cavaletti med fokus på att inte rinna iväg och övergångar mellan skritt & trav. Även en hel del sidvärtes för att få henne lite kvickare undan för skänkeln. 
 
Hoppas ni får en fin dag, hörs snart!
 
Jag & Fabbe, en fjording jag red några gånger. Tycker att denna bilden är så fin!

Kommentarer:


irmeli:

Håller med om bilden, Riktigt cool !:D

Svar: :D
Ellen

skriven


Kommentera här: