HELG

Vi kör en svensk fredagsklassiker, nämligen tacos! Och det är ju bara så gott 😀 Ikväll lyxar vi dessutom till det med efterrätt, det blir cheesecake. Vi är allihopa här ikväll, det vill säga min familj + Zacke. 

Jag hade en riktigt bra jobbdag idag så det har varit en mycket bra dag. Palle är inte bättre idag heller och jag vet att jag skrev att jag skulle vänta helgen ut men vi ringde kliniken idag och fick tid på måndag. Usch, jag tror det är något allvarligt...Märks inte på Palle dock, han är bara halt på böjt spår och verkar inte påverkad i övrigt. Skönt att ha en tid så snabbt! 
 
Imorgon ska jag rida Dolly igen och Merry ska tävlas. Förhoppningsvis kanske jag kan få med mig en fotograf till Dolly. Länge sedan ni såg något fräscht. 
 
Hoppas ni får en riktigt fin kväll & helg. Kram på er😘
 

Kommentarer:


Lookalikedreams.blogg.se :

Vilken klinik åker du till? 😊

Svar: Det har varit lite olika. Med Palles öga har vi varit i Skara och det är även dit vi har en tid bokad nu 😊
Ellen

skriven


Kommentera här: