SVETTIGT

Dagens dressyrträning var rolig med ack så jobbig, haha! Nu står Palle nöjd i sin box och mummsar i sig mat. Vi tävlar på eftermidddagen imorgon så jag kommer att ha tid att låta honom gå lite i hagen, fixa i ordning sakerna och eventuellt lina honom lite innan vi åker just ifall det skulle vara så att musklerna skulle kunna vara lite stela imorgon. 
 
Med tävling imorgon innebär det att min helg är här redan nu, så härligt! Den ska jag verkligen njuta av. Efter tävlingen imorgon ska jag vara med Zacke och så blir det även resten utav helgen. Förutom extra god födelsedagsmiddag på lördag (Zacke fyller år) så har vi inte planerat något annat utan vi får se vad vi hittar på😀
 
Något mer vettigt att berätta för er just nu har jag faktiskt inte. Vi hörs imorgon igen!
 
Jag & Palle sist vi tävlade. Det var första riktiga tävlingen med ett öga pch även det var i Jönköping.

Kommentarer:


Madde:

Vart är tävlingen imorgon?

Svar: Jönköping!
Ellen

skriven


Kommentera här: