THROWBACK DELUXE

Måste bara visa er dessa supergamla filmer!
 
Detta är jag & Virvla. Precis i början av våran karriär, tror det är 2006. Jag tycker faktiskt att jag sitter + inverkar riktigt fint, trots min unga ålder + magen, haha!
 
Jag & Lexie på hoppträning för KG! En tränare som betydde väldigt mycket för mig & min utveckling. Detta är MINST 5 år sedan och Lexie var ungponny här.
 
Och så hittade jag detta gamla klipp från instagram! Små filmklipp på Virvla, Lexie & Lucky. 
 

Lite nostalgi såhär på fredagskvällen...vilka fina ponnysar jag haft <3

Ett inlägg delat av Ellen Källgren (@ellenkallgren) Mar 7, 2014 kl. 1:15 PST

 
120 med lilla Lexie!
 

#throwback till 2011 när jag och Lexie (c-ponny) tar ett språng på 120. Älskar @juliaedmaans kommentar 😂💖

Ett inlägg delat av Ellen Källgren (@ellenkallgren) Maj 24, 2016 kl. 8:13 PDT

Kommentera här: