VECKA 43

Godmorgon! Jag har en riktig chill-vecka på ingång. Är ledig för att kunna besöka Elmia (yääy) och åka till kliniken med Palle (bläää). Förutom att Palle inte är bra och att jag är jätteorolig för vad dagens besök kommer att mynna ut i så har jag en jätterolig vecka på ingång. Det blir mycket häst i form utav besök på Elmia och så ridning utav lite andra hästar. 
 
Mån: Klinikbesök med Palle...Kommer att ta i princip hela dagen eftersom att vi ska ända till Skara. Nervöst... Under kvällen ska Dolly ridas. Z kommer hit. 
 
Tis: Jobb till 13.00. Vid 14.00 ska jag vara hos Maria för att hoppa Diva (vi har inte hoppat på evigheter) och eventuellt hjälpa till med ytterligare en häst. Spännande! Berättar mer på tisdag om det blir så.
 
En två år gammal bild från när jag hoppade in Diva.
 
Ons: Elmia Horse Show! Spenderar sedan natten hos Z i Jönköping.
 
Tors: Elmia Horse Show!
 
Fre: Hoppa Merry i ridhus. Eventuellt rida Dolly. Umgås med Z.
 
En annan gång vi var iväg själva och hoppade. Vi får se vad vi hittar på denna gång!
 
Lör: Under dagen blir det eventuellt att åka och kolla när mina kusiner tävlar i Gymnastik. Kvällen bjuder sedan på Halloweenfest! Ska självklart visa vad jag klär ut mig till (och kanske Z med) när det är dags men jag vågar inte avslöja något än eftersom att det blir lite tråkigt om de vet i förväg vad jag ska vara, hehe. 
 
Sön:

Kommentera här: