GRÅ FREDAG

Jag är SÅ seg idag. Känner mig lite halvkrasslig faktiskt. Så jag har egentligen bara degat idag. Tur att jag inte hade eller har några måsten idag, jag passar på att vila upp mig ordentligt. Passar ju bra eftersom det dessutom har regnat hela dagen och är väldigt grått ute idag. Tittat på TV, pussat på hästarna, gått med vovvarna, putsat mina stövlar och valt ridbyxor & blus tills imorgon. Lite småfix bara med andra ord! 


Senare idag kommer Zacke, då ska vi umgås. Det blir roligt 😀 Det och gå igenom programmet några miljoner gånger till ska jag göra resten utav dagen. Jag kan det men det kan inte bli för många gånger, hehe.

Palle ska tas hem igen i kväll. Han verkar åtminstone inte ledsen på vädret. Han for iväg som en kapplöpningshäst imorse. När bara grimman är på och jag slänger mig upp barbacka vet han att han ska få gå i sin favorithage. 


Kommentarer:


Emma:

Tror du inte att div 2 finalen blivit framflyttad en vecka p.g.a. översvämmad tävlingsbana så jag kan inte träffa Diva denna gången heller. Hur typiskt?! Men stort lycka till iaf - jag håller tummarna! :)

Svar: Ja jag såg det! Så synd. Tack så mycket!
Ellen

skriven


Kommentera här: