KRÄFTDAGS

Gokväll! Nu ska jag umgås och äta med några vänner till våran familj. Det ska verkligen bli trevligt! Jag dyker upp lite sent så ska kila iväg nu på en gång. Här kommer ett gäng bilder från min eftermiddag:
 
Hämtade foder efter jobbet! Glyx mash, Medigest samt Naturmusli SOLO. Mashen ger jag ofta till Palle, särskilt på tävling. Medigest är ett tillskott för magen som jag ger efter behov och Naturmuslin är det nya vardagsfodret som jag ska testa. Det är mer energi & protein i det nya fodret än det som jag har gett innan men fortfarande låga nivåer av stärkelse. Sedan något år tillbaka ger jag bara Palle foder med väldigt lite stärkelse eftersom att hans mage mår bäst då. Tycker fortfarande att Palle är lite tunn så jag hoppas det blir bättre med detta!
 
Sedan tävlingsfix. Kolla vad fint det blev med lyckoänglen! Innan tyckte jag att det var fjantigt att ha en massa skräp flaxande vid tränset. Antar att jag har ångrat mig, hehe. 
 
Diva efter dagens ridpass. Hon var jätteduktig! Fick till traven idag, kanske bättre än någonsin. Programvägarna gick lätt som en plätt också!

Kommentarer:


Sara:

Grattis till fina placeringar:)
min gamling äter också st hippolyt senior han tyckerr den är god:)

Svar: Tack :)
Ellen

skriven


Kommentera här: