MIN DAG

Med risk för att trötta ut er kommer här ett helt gäng med vardagsbilder från mobilen som jag har tagit under dagen😀
 
Dagens frukost, självklart framför ännu en dokumentär på Netflix.

Linus longerades idag och han var jättefin😍
 
Två bilder som jag tog påväg tillbaka till sommarhagen, gillar honom så mycket. Så himla snäll, vacker från insidan & ut🌟
 
Linus & Eolus.
 
Efter gårdagens superpass blev det idag en skrittrunda i skogen på Palle, det uppskattades!
 
Dagens lunch! Hemmagjord pizza👍
 
Nu har jag precis varit ute och tagit massor utav fina bilder på Cassie och jag tror jag lyckades få en och annan fin på Bessie också. Ska sätta mig och kolla igenom dem samt redigera på en gång. Sedan ska jag duscha för att sedan åka iväg till några. Jag ska hjälpa dem att ta bort stygnen på deras häst som opererats. 
 
Ikväll ska jag umgås med Zacke & familjen😍Så en riktig toppenfredag detta!

Kommentera här: