MIN MÅNDAG

Gokväll! Denna dag har varit lugn. Varit ledig, men imorgon jobbar jag igen. Passade såklart på att planera in en träning för Jens när jag ändå inte jobbade. Ni kan läsa mer om träningen längre ned om ni inte redan gjort det😀
 
Annars så har det inte hänt så mycket, jag har tagit det lugnt och gjort lite vardagliga grejer. Eftersom att det bara är Palle som är inne om nätterna är det inte mycket att fixa i stallet, utan det går snabbt & smidigt. Eolus & Linus är fortfarande uppe i sommarhagen och får vara där ett tag till. Går allt som det ska så åker Linus sedan iväg om ca 2 veckor för ett litet träningsläger. Förhoppningsvis kan det ge oss en skjuts i rätt riktning.
 
Passade på att se denna dokumentär denna lugna måndag. Jag förväntade mig inte mycket men var tvungen att se klart = ett bra betyg! Den heter Unacknowledged och finns på Netflix, handlar om UFO:n.

Kommentera här: