PLANERNA FÖR DENNA TORSDAG

Godmorgon! Jag kommer att börja denna dag med vikariejobb, jobbar till strax efter lunch och sedan står Dolly + Palle på schemat. Blir lite utav en bettprovardag, hehe. Dolly ska få testa PeeWee-bettet och Palle ska ridas på Baucher-bettet.
 
Palle gick väldigt bra på Baucher-bettet förr, jag hittade dock ett annat bett som blev strået vassare. Men nu tänkte jag testa Baucher-bettet + bett-tejp, då kanske han gillar det lika bra som de andra betten han använder (ska göra ett särskilt inlägg om vilka bett jag använder på Palle när jag testat Baucher-bettet).
 
Efter att jag testat PeeWee-bettet på Dolly ska jag dessutom skriva en utvärdering om hur jag upplevde det och vilka hästar jag tror att det passar på!
 
Men nog om det, efter jobb & ridning väntar sedan hundkurs på kvällen. Jag & min lillasyster ska dit med Cassie. Hoppas ni får en fin dag, hörs snart!
 

Kommentera här: