ROLIGA PLANER FÖR DENNA ONSDAG

Godmorgon! Jag tror att jag har en ganska rolig onsdag framför mig idag. Till att börja med ska Palle ridas igenom litegrann inför morgondagens dressyrträning. Ifall jag känner oss rätt hittar vi nog ett gärde att vara på! Tänker mig ett ridpass som detta ungefär men förhoppningsvis något lättare:
 
Sedan ska jag iväg till stan en sväng eftersom att det är Eksjö Marknad. Måste köpa lite skräp att äta! Typ munkar, hehe. Även om jag inte är en "marknadsmänniska" så är det ändå trevligt att gå en liten sväng och kolla vad som finns. Tradition ändå.
 
Efter det bär det av igen, då ska jag hålla i en hoppträning. Brukar säga nej till sådana saker, får frågan förvånansvärt ofta, men denna gång har jag gått med på att komma dit och säga vad jag tycker😉 Får också ganska ofta frågor om jag tar emot hästar för tillridning & liknande men nej, det gör jag inte. Har inte möjligheter till det tyvärr!
 
Och efter det så ska jag ut och fara lite igen, tänkte göra ett besök på Markestad Ridpsport. Har en & annan grej jag behöver köpa. Ska kika in för att kolla om de har det där!
 
Blir mycket farande idag men bara roliga ärenden så det ser jag fram emot😀 Hoppas ni får en toppendag.

Kommentera här: