SNART HELG

FREEEDAG, yäääy!😀 Idag slutar jag jobba 15.30 och vid 16.15, bara 45 minuter senare hoppas jag att jag, Palle & Pappa rullar mot Aneby för en Pay n Jump. Det blir min och Palles första "tävling" med ett öga. Jag tror inte att det ska bli några problem..men man vet ju förstås aldrig. Ska verkligen bli kul! Ska passa på att inviga vår nya svarta tävlingsset från Dyon, men kavajen får vänta till en riktig tävling.
 
Helgen kommer annars att bjuda på tävling med Merry & Dolly. Det blir även kalas för en utav mina kusiner på lördag och så ska jag ju självklart vara med Zacke. Ska ni göra något roligt i helgen?
 
Känslan när man börjar lasta in utrustning i transporten till något man verkligen ser fram emot😍 Eftersom att det bli tajt med tid i eftermiddag fixade jag iordning allt igår.

Kommentarer:


Sandra:

Åh vilket fint träns! 😍

Svar: Tack! 😀
Ellen

skriven


Kommentera här: