SÖNDAG

Hej på er!
 
Jag & Zacke hade det så mysigt igår och idag tog vi en sovmorgon och kollade på serier när vi vaknade. Jag åkte hem till mig strax efter lunch och då lasttränade vi Linus. Idag ställde vi transporten på ett annat ställe än vad vi brukar men han gick in precis lika glatt ändå, men jag trodde inget annat heller. Han har varit en stjärna från dag ett att lastträna. Lite nervös i början men alltid varit så himla lydig och litat på mig. 
 
Palle har fått en välförtjänt vilodag idag. Han har gått hela dagen i den stora sommarhagen med de andra hästarna men om en stund ska jag gå hem med honom. Skönt för honom att vara med de andra och äta en massa gräs. 
 
När jag ändå hade en så pass lugn idag som idag så har jag spenderat lite tid med att ge lite kärlek till min hopp och dressyrsadel. Välbehövligt!
 
 
Det har varit en mycket bra helg detta men den har gått fort. Det har varit fullt upp hela tiden! Ser fram emot nästa vecka. Berättar mer om vad som händer då imorgon-bitti!

Kommentera här: