VECKA 39

Mån: Linus ska motioneras. Palle + Pärlan ska ridas i ridhus! Städjobb! 
 
För er som glömt, detta är PärlanSka korta läderna lite denna gång dock, så att jag kanske far omkring mindre, haha.
 
Tis: Jobb? Förhoppningsvis kommer vi att åka och lämna Linus under eftermiddag/kvällen. 
 
Ons: Jobbar. Rida Palle.
 
Tors: Dodo ska hoppas under förmiddagen. Dressyrträning för Ulla med Palle under kvällen.
 
Fre: Jag & Zacke ska iväg på festival, Mörkaste Småland i Hultsfred. Det blir bara över dagen. Vi (jag) kommer att köra hem under natten. Det ska bli jätteroligt att hitta på något. Jag har aldrig varit där dessutom!
 
Lör:
 
Sön: Palle & jag ska tävla i Boxholm. Vi är anmälda till 100 + 110cm! 

Kommentarer:


Linn%E9a:

Hoppas du får en bra vecka Ellen!

Svar: Tack och detsamma! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: