DAGENS HOPPTRÄNING - Palle🌟

Jag Àr sÄ nöjd med dagens hopptrÀning! Vi hoppade bana, tror det lÄg pÄ ca 120cm. Första gÄngen vi rider en bana pÄ den höjden pÄ jag vet inte hur lÀnge. Det Àr nog ett Är sedan sist, Ätminstone. 
 
KĂ€nde mig sĂ„ sĂ€ker pĂ„ oss, kom rĂ€tt pĂ„ varenda hinder och inte en bom ner under hela trĂ€ningen. EfterĂ„t sa han: "Om man ska vara petig hoppade du av 20cm för stort pĂ„ kombinationen annars var det jĂ€ttebra". Vi fick beröm och trĂ€naren var mycket nöjd med oss, men jag vet nĂ„gra saker som Jens hade gnĂ€llt pĂ„đŸ˜‰ De har jag i bakhuvudet och jag jobbar pĂ„ det hela tiden. 
 
Kul att trĂ€na för en ny trĂ€nare och pĂ„ ett nytt stĂ€lle (för Palle iallafall, det Ă€r samma stĂ€lle dĂ€r vi löshoppar Ida-Holly). Inte nog med att han tyckte att vi gjorde bra ifrĂ„n oss, han gillade Palle och fĂ€llde nĂ„gra positiva ord om honom och dĂ„ blir man ju löjligt glad, haha💓

Kommentera hÀr: