FAVORITRUNDOR MED HÄLLEBO MERIADOC KWD77

Merry som 5-åring i första omgången på ungponnychampionatet. Klassen var LB (100cm) och vi red felfritt! Det var bara hans sjätte hoppstart i livet och femte gången han startade en LB, dessutom på sin största tävling han gjort i sitt liv dittills. Han gjorde det verkligen SÅ bra.
 
Merry som 6-åring i en LC+5 (95cm), kändes enkelt & roligt. Precis dendär känslan man vill ha, det var som att det inte gå kunde gå fel ens om jag försökte, haha. 
 
Merry som 6-åring i en LB-klass (100cm). En rivning, men kändes super! Finns inte så mycket mer att tillägga, jag var så nöjd efter denna rundan. Kommunikationen mellan oss kändes så bra, vid red verkligen med varandra.
 
Mina tre favoritrundor tillsammans med Hällebo Meriadoc, eller Merry som vi ofta kallar honom. Fina killen! Vi har filmat i princip alla starter jag har gjort på honom vilket inte är så fasligt många gånger (speciellt om vi jämför med Palle, haha), det gör det smidigt att välja ut dessa rundor. På Palle har jag gjort så otroligt många starter och har så många favoritrundor, men det är nog bara hälften som är filmade. Ska nog knåpa ihop ett liknande inlägg till Palle med de rundor jag har film på även om ni gamla & trogna läsare kanske redan räknat ut vilka klipp som kommer att vara med där. Men jag kommer att göra det ändåååå, hehe. 

Kommentera här: