IDAG HAR JENNA RIDIT PALLE✨

Eftersom det inte blev någon dressyrtävling så kände jag ändå för att göra något annat kul med Palle. För några månader sedan sa jag till Jenna (hon som har Dodo) att hon måste prova Palle någon dag. Vi visste inte riktigt om det skulle gå idag för så sent som i förmiddags var det snö på hennes ridbana men allt var borta lagom till att jag kom dit😃 Fortfarande snö på min dock...
 
Både Jenna & Palle var iallafall såååå duktiga. Palle var jättesnäll men han tog chansen att öka farten lite extra, hehe. De skulle travhoppa ett hinder (med travbom innan) och flera gånger började han att galoppera innan. Som en liten ponny, haha! Men de löste det fint ändå, det gick som en dans. Palle trivdes med Jenna på ryggen. Det är ju nästan ingen annan än jag som ridit Palle de senaste fem åren så det var spännande att se honom från backen. Min fina häst❤️
 
Jag red några varv på Palle också, red fram han lite + tog något språng i slutet. Jenna knäppte några kort. Blev det några vettiga kanske jag visar några framöver. Hoppas✊
 

Kommentera här: