PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Jag har inte uppdaterat i kategorin "min träning" sedan 2016...Men nu är det dags, för idag har jag tränat igen! Sprang några kilometer och gjorde lite squats, utfallssteg och situps. Avslutade med att stretcha💪
 
Det har blivit så att jag prioriterat bort min egen träning. Hästarna jag rider har ju bara blivit fler & fler och någonstans får man dra en gräns över vad man ska göra på en dag. 
 
Jag lever ju ett ganska aktivt liv. Rör mycket på mig. Tycker det kändes idag också, känner mig inte totalt otränad ändå. Någon vidare regelbunden träning blir det nog inte i fortsättningen heller men kan jag flika in ett pass som idag då & då så kommer det göra skillnad. 
 
Det är ju ingen hemlighet att man blir en bättre ryttare av att träna vid sidan av ridningen. Precis som hästarna mår vi bra av varierad träning & stretching😀 
 

Kommentarer:


JUNITJEJ:

Så härligt med träning!

skriven


Kommentera här: