TDB-SURFAT MED ALAMANACKAN I HÖGSTA HUGG

Försökt få lite ordning på de närmsta veckorna. Skriver ner tävlingar som är mer intressanta samtidigt som det är lite knivigt då knappt inga av mina hästar kan åka på samma tävlingar. Sedan måste treårstestet prioriteras för Ida-Hollys del med regelbunden löshoppning och så småninom genrep och till sist själva testet. Inte nog med det så tillkommer nöjen & små resor/utflykter nu när vi närmar oss denna tiden på året. Så ibland får jag tänka i både tre & fyra vändor innan jag kommer fram till en lämplig preliminär plan som gynnar alla så myclet som möjligt.
 
Men nu känns det som att jag har lite mer koll, åtminstone för tillfället. Det kan svänga snabbt med hästar, så jag tar det lite som det kommer men går allt eller det mesta som det ska så finns det mycket roligt på G!😀
 
Ett litet smakprov på bilderna från Eksjö, återigen Jenna som utövat sin magi. Det kommer mer bilder så småningom😍 Dessa är från 120-klassen! 

Kommentera här: