VÅR💖

De senaste dagarna har verkligen varit underbara. VÄren Àr Àntligen hÀr. 
 
Godmorgon! IgĂ„r blev det bĂ„de stĂ€djobb & vikariejobb. Utöver det red jag ut pĂ„ Palle och hua, haha. Han kikade pĂ„ allt i dikena, stenar, grenar, snö, you name it! Sista 500 meterna hem slappnade han av och var lydig, bĂ€ttre sent Ă€n aldrig😉 Det blir en uteritt idag ocksĂ„, en lite lugnare. Tror jag ska ta med Ida-Holly som handhĂ€st! Sedan tĂ€nkte jag att hon eventuellt kan motioneras lite lĂ€tt nĂ„gon gĂ„ng mer i veckan eller sĂ„ fĂ„r hon vila fram till helgens löshoppning. DĂ„ vill jag att hon ska vara helt utvilad.
 
Utöver mina hÀstar sÄ ska jag Äka till Maria idag. FÄr se vad hon har tÀnkt ut till mig. Det blir nog att rida lite pÄ Melker som Àr under inridning men det Àr inte omöjligt att jag fÄr Diva ocksÄ. Det fÄr vi se! 
 
Skulle egentligen Äkt till Jönköping i eftermiddag men Z skulle visst pÄ möte hÀr i stan sÄ han kommer till mig senare i kvÀll istÀllet. Betyder att jag helt plötsligt fick mer tid till hÀstarna, skönt!
 
Hoppas att ni fÄr en bra dag allihopa, ciao!

Kommentarer:


Malin Bengtsson:

AssÄ dom blommorna Àr sÄÄ fina! Skrikande vÄrfÀrger <3

skriven


Vicke:

Fina bilder, vÀrmen kommer sakta men sÀkert

skriven


Kommentera hÀr: