CLINIC: Träning för ryttare

God morgon! I skrivande stund är jag i Jönköping. Om ett tag ska jag åka hem till mig. Ingen extrahäst planerad idag & både Palle och Ida-Holly vilar. Ingen ridning idag alltså men däremot kommer jag att göra en investering för min ridning på ett annat håll idag. Jag ska nämligen på en clinic om träning för ryttare. Ska bli superintressant. Fått instruktionen att ta på mig träningskläder & ta med en matta + vattenflaska. Jag är riktigt taggad! 
 
En bild från ett träningspass tillsammans med Talang Småland och de tre personliga tränare vi hade hjälp utav. Det är verkligen guld värt när man kan ha kunniga ögon på sig.  
 
Planerna för resten av denna fredag är att se till och ta hand om hästarna. Hoppas Palles knä är bättre idag...Kvällen bjuder på kalas hos Zandra som fyllt år! Ska bli trevligt😊

Kommentera här: