DAGS ATT ÄTA

Halloj! Hoppträningen på Pärlan igår gick jättebra. Ska berätta mer om den i ett separat inlägg tänkte jag. Rolig utmaning för mig och roligt att träna för en ny tränare. Pärlan rids dock för denna tränare till vardags så de känner varandra sedan innan. Fick därmed ett nytt namn att skriva upp på listan. Jag skriver nämligen ned tränarens namn på en lapp när jag tränat för en ny tränare. Även om jag har "blurrat" bort det mesta så kan ni se att jag skrivit på varenda rad och även börjat på en ny rad på mitt A4-papper där jag skriver ner alla jag någonsin tränat/ridit en lektion för. En kul grej bara, jag som älskar att dokumentera. 
 
 
Red Noppe idag igen. Tidigare i veckan var jag lite frusterad på honom. Idag gjorde vi om samma övning och idag var det inga problem alls. Hedern är återupprättad, haha. Han var verkligen jättefin idag och det var han sist också, men han behöver mer tid på sig när det gäller bommar & hinder. Hursomhelst jättenöjd med honom & mig själv idag. 
 
Just nu är jag hos hos mormor & morfar. Vi ska precis äta middag och efter det blir det klippning av hår. Hörs! 

Kommentarer:


Madde:

Pannbiff? 👍

Svar: japp 😀😀😍😍
Ellen

skriven


Kommentera här: