FRÅN FRAMRIDNINGEN:

 
Några bilder från framridningen på mig & Dodo till Pay n Jumpen som vi red förra veckan. Ifall ni missat inlägget om den (med film från ritterna på både Dodo & Pärlan) så hittar ni det HÄÄR
 
Jag tror att ni kan se på bilderna att han inte är lika fin som "vanligt". Och då är jag ändå väldigt nöjd med framridningen för så mycket arbete brukar vi inte kunna komma till på bortaplan. Det blir sakta men säkert bättre. Han skötte sig så bra. Förra gången så var han ju superspänd men denhär gången var det SÅ mycket bättre och det var målet & även förhoppningen. Dodo är tillräckligt skolad för att kunna ta sig runt en 80cm på en riktig tävling men det är hans orutin på nya platser och hans tendens till att bli tittig/spänd som gör att vi håller oss till Pay n Jumps och anpassar höjderna till platsen. Vi har startat 80cm två gånger på Pay n Jump iår, båda gångerna felfritt!
 
Vi får se om jag & Pärlan fastnade på kort också, i sådana fall kommer de bilderna så fort jag fått dem!

Kommentera här: