KVÄLLENS DRESSYRTRÄNING - Palle

Fan. Varför rider man inte bättre än vad man gör? Haha. Känns inte som vi utvecklas snabbt nog. Nu jäklar säger jag bara, nu när jag vet lite jobbtider framåt blir det att planera in regelbundna besök till ridhus med Palle så att vi kan följa upp träningarna bättre. 
 
Kanske lät som en inledning till att träningen var dålig men träningen idag gick bra. Ett par steg tillbaka efter vilan men som vanligt fick vi jättebra hjälp och Ulla hjälper mig direkt på rätt spår igen. Och jag känner att formen inte är långt borta. Men jag måste bli bättre! 
 
Precis hemkommen just nu när jag skriver detta och känner mig rätt tom på ord i skallen, men nu är jag peppad & inspirerad. Hade först inte tänkt visa någon film, känns alltid som jag visar film från sämre dagar efter vilor och liknande av någon konstig anledning men det fick bli så denhär gången med...På filmen ser ni de bästa stunderna från idag (som faktiskt ser ganska bra ut för att vara oss, eller det tycker jag iallafall) och dessutom ser ni några av alla övergångar vi gjorde. Det blev måååånga sådana idag. 
 
Bästa Palle💖

Kommentarer:


Linnéa:

Snyggt! 😀 och utvecklas gör man väl redan sekunden man inser sina brister! ⭐️

skriven


Kommentera här: